Kontingent og broleje for 2021

Klik for større billede

Hej alle

I de nærmeste dage vil I modtage opkrævninger for kontingentog broleje for 2021. Betalingsfristen er den 15. februar 2021.

Denne gang er det de ”korrekte” opkrævninger for 2021,indeholdende tilbagebetaling eller meropkrævning for de fejl, der skete iforbindelse med opkrævninger for sæsonen 2020.

Der er en del medlemmer, der nåede at betale de forkerteopkrævninger, der blev sendt ud ved en fejl med en senest betaling 15/1 2021.Disse medlemmer får deres penge tilbage.

Vedr. alle medlemmer, der har automatisk betaling vedbetalingservice, nåede vi at stoppe betalingerne inden sidste betalingsfrist,så der er ikke nogen der har betalt ”automatisk”.

Håber I alle er kommet godt ind i det nye år og at vi får engod sejlsæson til trods for Coronasituationen.

Påbestyrelsens vegne

Bent Christensen