Fejlopkrævning betalingsservice 2021

15-04-2024

Hej alle.
Desværre er der igen sket en fejl vedrørende opkrævningen af kontingent og broleje for medlemmer af Ribe Sejlklub. Det skal nævnes, at det ikke er alle, der får/har fået en opkrævning.

Nets, der administrerer Betalingsservice, har ved en fejl automatisk ”genudsendt” de fakturaer, der blev sendt ud for 2020. Det drejer sig om indbetaling af kontingent og indbetaling af leje for bådplads, som er to opkrævninger.

Alle fakturaerne, der fejlagtigt er sendt ud, har en sidste betalingsfrist, der er den 15. januar 2021.
Fakturaerne er delt op i 2 ”betalings” typer. Dem der trækkes automatisk på betalingsservice og dem, der indbetales via indbetalingskort, man får tilsendt.

De medlemmer, der har automatisk betaling, vil får en meddelelse på Betalingsservice, at opkrævningen/betalingen er trukket tilbage og beløbene vil ikke blive trukket på kontoen.
De medlemmer, der får indbetalingskort, skal bare smide dem ud.

Sidst i januar 2021, vil i få et nyt indbetalingskort eller der vil ske en automatisk betaling via betalingsservice, for dem der har dette. For begge er betalingsfristen 15. februar 2021.

Disse indbetalinger er de rigtige, hvor fejlopkrævningerne for 2020 er indregnet.

Jeg håber ikke, at denne fejlopkrævning i januar 2021 vil give os de store problemer.

For at nå ud til alle vil i måske modtage denne mail mere end 1 gang.

Jeg beklager meget, den opståede fejl.

I ønskes alle en glædelig jul og et godt nytår.

Bent Christensen
      Formand