Generalforsamling Ribe Sejlklub torsdag 21. marts 2024 kl. 19:00.

Ribe, den 14. marts 2024

Generalforsamling Ribe Sejlklub torsdag 21. marts 2024 kl. 19:00.

Der afholdes ordinær generalforsamling i Ribe Sejlklub, torsdag d. 21 marts kl. 19:00 i klubhuset.
Forslag til dagsorden:

1. Valg af dirigent

2. Godkendelse af dagsorden, valg af referent og to stemmetællere, samt optælling af stemmer

3. Formandens beretning

4. Fremlæggelse af regnskaber:
4a. Revideret regnskab for Ribe Sejlklub
4b. Revideret regnskab for Ribe Sejlklubs havneanlæg
4c. Bestyrelsens forslag til kontingent for det kommende år
4d. Havneudvalgets forslag til broleje m. v. for det kommende år

5. Behandling af indkomne forslag.
- Bestyrelsens forslag til prioritering af frivillige arbejdsopgaver hen over sommeren: Bestyrelsen foreslår at vi prioriterer klubhusets terrasse (med godtgørelse til Martin Jacobsen), hus og terrasse ved slusen, samt en gennemgang af klubbens økonomiske forhold.
- Bestyrelsens forslag til færdiggørelse af broprojektet ved slusen. Bestyrelsen foreslår, at vi engagerer en entreprenør til at fjerne det gamle broanlæg.
- Beslutningsforslag vedrørende indkøb af et lovligt spil og en bådvogn med dokumentation for tilladt belastning, samt pris for anvendelse.
- Indkommet forslag: Erstatning til et medlem for ødelagt påhængsmotor.
- Indkommet forslag samt bestyrelsesforslag: Regler for fiskeri fra sejlklubbens broanlæg.

6. Valg
6a. Valg af bestyrelsesmedlemmer. På valg er: Brian Clausen, Henning Pedersen, Dan Jensen og Lars Buhrkall (alle modtager genvalg).
6b. Valg af to bestyrelsessuppleanter. På valg er Ove Gemmer (modtager genvalg). Herudover skal vælges yderligere en suppleant.
6c. Valg af to revisorer. På valg er Niels Frederiksen og Steffen Steffensen (begge modtager genvalg).
6d. Valg af en revisor suppleant. På valg er Svend Tougaard (modtager genvalg).

7. Eventuelt
Under punkt 7 vil der blive udtrukket 19 "vindere" som vil få tilbagebetalt deres brolånebevis (udskudt trækning fra december 2023).

Bemærk at vi ikke kan sagsbehandle eller træffe beslutninger under punkt 7, og at evt. forslag som rettelig hører hjemme under punkt 5 men ikke er indsendt på forhånd, derfor vil blive afvist under punkt 7.

Med venlig hilsen Bestyrelsen