Danmarks ældste by's sejlklub har havne-faciliteter både ved Kammerslusen og inde i byen. Klubben er med i Frihavnsordningen, så besøg os hvis du er på disse kanter.

For både uden mast med dybgang under 1 meter, er havnen inde i byen afgjort et besøg værd. Husk at der er mest vand i åen lige før slusen lukker op.

Indsejlingen til Ribe Kammersluse er markeret med koste hele vejen, og nem at besejle ved højvande. Ved normal lavvande, kan både med en dybgang på 40-50 cm lige smutte igennem. Det værste punkt er lige efter S-svinget, over en distance på et par hundrede meter.

Årsregnskaber Ribe sejlklub 2023

16-03-2024

Så ligger regnskaberne klar til gennemsyn.

Husk at logge ind på hjemmesiden for at se regnskaberne.

Kik under klubben/ årsregnskaber

Jan Køpke Sørensen

Forretningsfører

Ribe sejlklub

Generalforsamling Ribe Sejlklub torsdag 21. marts 2024 kl. 19:00.

15-03-2024

Ribe, den 14. marts 2024

Generalforsamling Ribe Sejlklub torsdag 21. marts 2024 kl. 19:00.

Der afholdes ordinær generalforsamling i Ribe Sejlklub, torsdag d. 21 marts kl. 19:00 i klubhuset.
Forslag til dagsorden:

1. Valg af dirigent

2. Godkendelse af dagsorden, valg af referent og to stemmetællere, samt optælling af stemmer

3. Formandens beretning

4. Fremlæggelse af r... Læs mere her