Opstramning af klubbens regler og vedtægter.

16-03-2024

Bestyrelsen vil fremover stramme op omkring overholdelse af klubbens regler og vedtægter.

Der vil fra 1 Feb. 2017 blive opkrævet gebyr for de både der ønsker en plads ved sejlklubben om vinteren for at få strøm: 250 kr. pr. måned plus strømforbrug. Dette gælder fra 1 Nov – 1 April, derefter 90 kr. pr. døgn.

Samme regler bliver gældende for brug af gæstebroerne ved slusen. Lån af pladserne skal altid være efter aftale med havnefoged. Er der ikke nogen aftale fremsendes regning på 90 kr. pr. døgn.

Joller på bådpladsen skal have synlig betalingsmærke, samt medlems nr. Der vil fremadrettet ( fra 1 feb.2017) blive opkrævet halvårlig afgift på 250 kr. ( 1 maj- 1 okt./ i Okt.-1 Maj) dette også efter aftale med havnefoged. Manglende aftale og afregning pålægges 250 kr. pr. md.

Bestyrelsen.