|
Arbejdsdag i sejlklubben
01-06-2026
Kære alle Lørdag den 20.6 bliver der en arbejdsdag i sejlklubben. Det vil være dejligt hvis I vil komme med ideer til, hvad vi skal tage fat på sådan en dag. Udover at løse opgaver, skal vi også have indviet ophalervognen, og vi slutter af med fælles aftensmad, hvor klubben vil være vært for maden. Ideer til ting som kunne tages fat på må gerne mailes til formand@ribe-sejlklub.dk Meget gerne inden mandag middag, da bestyrelsen vil planlægge dagen der. Vh. Rebecca la Cour Silvernale Formand
Tilbage
|
|
|